reede, juuni 18, 2021

Lähenev kokkusaamine

Pidin Helinaga kokku saama ja vahetasime enne seda telefonikõnesid. Üks kõne tuli Hennu telefonile. Henn küsis, kas mina võtan vastu. Vastasin, et ta ise võtaks. Helistaja küsis Hennult, kes ta on. Viibisin peol, kus oli palju noori. Teised naersid, aga mina enam ei osanud. Üks tüdruk ütles, et ta töötab nõustajana, kes ei tunne oma eriala. Vastasin, et mina olen samasugune tõlkija. Läksin koos vennaga loodusesse, kus pidime Helinaga kokku saama. Minu ja venna teed läksid lahku, aga ma ei hakanud teda enam üles otsima. Teele jäi küngas. Mõtlesin, et läheks sellest kõrvalt mööda, künka otsast mind nähtaks liiga hästi. Siis tuli mulle meelde ütlus, et sõjas on eelis sellel, kes asub kõrgemal, seetõttu otsustasin siiski künka otsa ronida.

0 vastukaja: