teisipäev, juuni 15, 2021

Õpiku käsk

Olin matemaatikatunnis. Õpikusse oli kirjutatud, et tuleb joonistada 90 kraadine nurk. Joonistasin selle malli abil, aga nurk tuli kõver. Kui õpetaja minu vihikusse vaatama tuli, siis ütlesin, et õpikut on soditud, seetõttu pole selgelt loetav, kas tuli joonistada 90 või 30 kraadine nurk. Vist hoopis 30. Joonistasin ka selle. Minu ees istuv poiss itsitas, et ma nii halvasti joonistan. Vaatasin, et endal on tal malli küljes seade, mille ta oli saanud lükata 30 kraadi peale selle sirgemaks joonistamiseks, aga mulle polnud ta seda öelnud.

*
Olin kirjastuse ruumides. Lugesin raamatut ja vahepeal kõndisin toas niisama ringi. Mõtlesin, et kui ma kogu aeg ei loe, siis mulle töölepingut ei anta. Aga kui ma lugemise jätkamiseks uuesti maha istusin, siis oli kell vähem kui ma arvasin.

0 vastukaja: