kolmapäev, juuni 30, 2021

Viimane rõõmus

Riigis valitses kriis. Ema ütles, et mina olen ainus, kes on veel rõõmus. Vastasin, et mul on teistest suuremad rahavarud. Ema ütles, et tema väljaminekut suurendati ja sissetulekut pole tal üldse. Üks inimene rääkis ema rahast markades. Ei teadnud, kas ta ütles margad kroonide või sentide asemel. Listis oli kirjutatud, et kõik noored peavad abielluma ja tööd otsima. Ei arvestatud, et kõigil see ei õnnestu ja kõigile see ei meeldi. Ma oleks saanud tööd otsima hakata, aga ma oleksin ennast väljaspool kodu töötades halvasti tundnud. Läksin vaatasin vannitoa peeglist, kuidas mul nägu tahtevastaselt tõmbleb. Võidi öelda, et mulle on tähtis ainult, et enda psühhoos raske ei oleks, teise inimese raskest psühhoosist ma ei hooli. Kõndisin koos Jürgen I.-ga tänaval. Ta kiitis mind, et ma olen osalenud maleturniiril iga kord rahataotlejaga samal päeval. Vastasin, et ma ei teadnudki seda, ma tulen kohale lihtsalt kindlal kuupäeval üks kord kuus. Jürgen seletas, et Peebo on teinud kogu aeg temaatilisi turniire, vahepeal on rahataotleja turniirid ja vahepeal muud. Mõnele turniirile jätab ta nõrgemad ja mõnele tugevamad kutsumata. Ma ei teadnud, kas keegi peale Peebo võib veel inimesi turniirile kutsuda. Peebol endal ei pruukinud see alati võimalik olla.

0 vastukaja: