esmaspäev, juuni 21, 2021

Karm õppejõud

Sain Pajurilt tagasi eksamitöö. Algusesse olin kirjutanud üles kolm eksamiküsimust. Nende kõrvale oli Pajur kirjutanud, et ma piirduksin ühe vaenulikkuse avaldusega. Mõtlesin, et mul oligi neid ainult üks, ülejäänud olid naljad. Otsisin töö hinnet. Hinne oli kolm. Ma polnud varem ülikoolis nii madalat hinnet saanud. Pajur oli nähtavasti tööd liiga lühikeseks pidanud, kuigi olin kirjutanud täis kaks suurt lehekülge. Pajur oli andnud paberit rohkem, aga mul oli olnud halb pastakas, seetõttu piirdusin kahe leheküljega. Ülejäänud õppejõud oma eksamitel nõudsidki ainult kahe lehekülje kirjutamist. Pajur oli teinud sama moodi nagu õpetaja Toompere, et oli kõik minu enda mõtted veaks lugenud ja kirjutanud punasega juurde, et saab ka teisiti öelda. Mõtlesin, et ma ei lähe ühegi paranduse üle vaidlema, vaid püian magada.

0 vastukaja: