laupäev, märts 26, 2022

Hukas söögitalong

Pidin minema ühes madalas majas ühte ruumi eksamit andma. Aga samal ajal toimus maavärin. Mõtlesin, kas ma ei peaks jääma ohutumasse kohta seisma. Aga tahtsin eksamile jõuda, seetõttu läksin edasi. Kui ma esimest korda soovitud ruumi jõudsin, siis seal eksamineerijaid ei olnud, aga kui ma teist korda jõudsin, siis juba olid.

*
Mulle meenus, et kooli söögitalong oli vist jäänud pessu läinud särgi taskusse. See tähendas, et nüüd ta oli kasutuskõlbmatu, pidin endale kantseleist uue talongi küsima. Esimese talongi olin saanud tasuta, teise eest oleksin raha pakkunud. Võis olla, et mulle antakse teine ka tasuta, aga ühe korraga ei pruukinud talongide hukka minekud lõppeda. Mul ei olnud tunniplaan ikka veel selge. Ma ainult oletasin, mis on järgmine tund. Läksin fuajees stendi pealt ruumijaotusplaani vaatama. Martin viskas minu suunas savinõu, mis kukkus põrandale puruks. Martin ütles, et ta viskas selleks, et ma õhust kinni püiaksin.

0 vastukaja: