reede, märts 11, 2022

Mängu pikendus

Täna võitsin Vint.ee-s kaks Fischeri male partiid. Kuigi mõlemas mängus olin mängima kutsuja mina, olid mul mõlemal korral mustad, võibolla eelmisest korrast salvestatud seadete tõttu, kui ma tahtsin mängida erinevate vastastega erinevate värvidega. Täna oli esimene vastane kasutajanimeta ja mäng ei olnud reitinguarvestuslik. Kaotasin ühe tsentrietturi, aga sain vastutasuks vaba liini. Vankrilõppmängus oli materjali võrdselt, aga vastase nuppude asend tundus parem. Mängu lõpus oli vanker siiski ainult minul ja vastane lõpetas mängu. Teises mängus oli vastase kasutajanimi antsuonu. Kaalusin materjalikaotuse tõttu alistumist, aga leidsin veel plaani mängu jätkamiseks, läksin hilises keskmängus lippu ja panin kahe lipuga mati. Pärast mängu lõppu oli vastase Fischeri male reiting veel minu omast üle 500 punkti kõrgem, kuigi mul polegi see väikse partiide arvu tõttu kõrgele tõusta saanud.

0 vastukaja: