pühapäev, märts 20, 2022

Jälle ärasõiduhommik

Oli laagrist kojusõidu hommik. Üks naine, kellest ma möödusin, ütles, et vanasti selliseid asju ei olnud. Mõtlesin, et see lause tähendab võibolla, et mul on saanud endale märkamatult harjumuseks ilma riieteta ringi käia. Rei andis mulle ümbriku, milles oli raha, ja ütles, et ma selle kodus emale annaks. Olin laagri alguses öelnud, et ema palub Reilt laenu, nüüd laagri lõpus Rei andis selle mulle kätte. Panin ümbriku kotti. Läksin koos Klausiga kaugemast ruumist kotti pakkimiseks veel mõnesid asju tooma. Klaus muutus kurvaks, sest kõiki asju me enam ei leidnud. Me olime laagrisse tulles ühest malenuppude komplektist kuninga kaasa võtnud, aga nüüd oli see kaduma läinud, mis tähendas, et komplekt oli ühe nuputa. Suundusime kottide juurde tagasi, aga vahepeal võibolla oli keegi juba kotist raha ära varastanud. Lootsin siiski, et seda pole tehtud. Kõndisin tänaval. Selja tagant kostis politseinike hääli. Vaatasin selja taha, et nad sihivad mind püstolitega. Mõtlesin, et võibolla nad nõuavad, et ma seisma jääks ja ähvardavad muidu tulistada. Kõndisin siiski edasi.

0 vastukaja: