esmaspäev, märts 21, 2022

Osavõtumaks ja reeglid

Maleklassis koguti turniiri osavõtumaksu. Öeldi, et kuna osavõtjaid on vähe, siis on osavõtumaks kolmekohaline summa. Koroona tõttu oli mängijate arv langenud. Mõtlesin, et ma võin kolmekohalise summa ka maksta, sest sain just teisel turniiril kolmekohalise summa auhinnaks. Hakkasin ühe vastasega esimest vooru mängima. Mõtlesin, et võibolla ma peaksin käike kauem mõtlema. Vastane võttis peitli ja hakkas minu etturit tükeldama. Panin kella seisma, öeldes, et etturi tükeldamine on reeglitevastane. Kohtunik tuli meie laua juurde, tõstsime nupud algseisu ja hakkasime tehtud käike algusest peale uuesti vaatama. Kohtunik rääkis, kus oleks milline käik parem. Ütlesin, et ei tohi õpetada, sest mäng ei ole veel lõppenud. Panime uuesti nupud peale, et mängu jätkata. Aga kui enne olin mänginud valgetega, siis nüüd olid minu lauapoolel mustad. Tahtsin lauda õiget pidi keerata, aga vastane ei olnud nõus.

0 vastukaja: