reede, märts 11, 2022

Laua katmine

Läksime Paidesse peole. Varem olime siin käinud ülikonnaga, aga täna oli läinud väljumisega kiireks ja olin tulnud tavaliste riietega. Vaatasin, et teistel vist ka ülikonda ei ole. Katsin suures toas lauda. Kohvitassid olid juba lauale pandud, aga ma panin neile nüüd alustassid alla. Seni olid kohvitassid kõrgemale tõstetud, et alustassita kohvitass laualina ei puudutaks. Mult küsiti, kas ma tahan laua peale soolatoosi panna. Vastasin, et ma ei taha, aga kui ma soolatoosi leidsin, siis ma panen. Vaatasin, et selles lauaotsas juba üks on, siis panen teise otsa. Aga mulle hakkas tunduma, et minu käes olevas toosis ei olegi sool, vaid õli.

*
Mulle tuli uduselt meelde, et Helina oli vist viimasel korral kirjutanud, et tavaliselt teda ei huvita teiste inimeste unenäod. Ma olin selle kirja sisu ära unustanud ja olin seetõttu unenägusid üles edasi kirjutanud. Aga võibolla Helina oli siiski tahtnud öelda, et teda minu unenäod huvitavad ja tavaliste inimeste omad mitte.

0 vastukaja: