laupäev, juuli 16, 2022

Automargi head küljed

Olin unine ja tahtsin tavalisest varem, kell pool kaksteist vannituppa minna, aga seal olid asjad ees. Ütlesin seda emale ja läksin teise vannituppa. Aga seal oli ka hiigelsuur tigu. Ütlesin, et minu toodud see ei ole, sest nii suur loom ei mahu väiksest august läbigi. Mulle tuli meelde, et tavaliselt tahab isa enne mind vannitoas ära käia, ta ei olnud seda vist veel teinud.

*
Käis loeng. Üks inimene tuli hilinemisega loenguruumi uksest sisse. Näitasin näpuga selles suunas. Loengupidaja vaatas seepeale ümber nurga sinna. Lugesin psühhoanalüütiku juttu, et inimene tahtvat ühte kallist marki autos olla, sest siis ta tundvat ennast nagu lootena. See auto nägi tõesti üsna ilus välja. Aga üks loengusviibija avaldas kahtlust, kas selline automark on üldse olemas. Ütlesin, et ma tean, et esimesel tutvumisel võivad asjad tõesti väga huvitavad olla, aga hiljem tekkis autosviibijal küsimus, kuidas autost välja saab ja kuidas autot peatada saab. Sander oli nõus, et esimesel tutvumisel on asjad huvitavamad. Vaatasin kunstiajaloo materjale. Pildil olid lossivaremed ja tuli määrata arhitektuuristiile. Õpetaja Kalme tuli hilinemisega tundi. Mul oli ühe varasema korra kodune töö tegemata. Kalme oli öelnud, et kellel on kodune töö mitu tundi järjest tegemata, see saab ühe. Aga ma lihtsalt ei jaksanud seda ära teha. Tundus, et täna Kalme koduseid töid ei kontrolli.

0 vastukaja: