reede, juuli 22, 2022

Ootamatu paremusjärjestus

Ootasime ühes majas maleturniiri viimase vooru algust. Siis teatati, et viimast vooru ei tulegi, sest majas algavad remonditööd. Praegune mängijate paremusjärjestus jäi lõppjärjestuseks. Kristjan K., kes oli vähe malega tegelenud, sai esikoha. Rohkem tegelenutest oli Jürgen I. mitu kohta ja mina palju kohti tagapool. Kristjani esikoht oli seletatav sellega, et osavõtjate arvu kohta jäi voorude arv väikseks, muidu ta oleks viimases voorus ilmselt langenud. Võis ka olla, et tal läks mäng hästi, kuna ta võis olla endale salaja ajusse arvuti monteerinud. Räägiti, et ühte taime on ohtlik süia.

*
Toimus sünnipäevaviktoriin. Pille pani kirja, kes said paremad kohad. Lisaks reaalsetele inimestele kirjutas ta paremate kohtade hulka ka väljamõeldud Kerstini sõpru. Pille rääkis oma kraadiõppe tulemustest. Ta oli saanud kolmel viimasel semestril igaühel parima üliõpilase preemia. Ma ei teadnudki, et selline preemia on olemas, ma polnud seda ühelgi korral saanud. Aga ühe varasema eksami eest oli Pille saanud nii madala hinde, mida mulle polnud samas õppeastmes ühtegi korda pandud. Mõtlesin, et peaks minema uusi prille ostma, aga ma ei teadnud, kas mul on selleks piisavalt sularaha. Võimalik, et oleksin pidanud prillipoest vahepeal panka minema.

0 vastukaja: