Ma keskendusin ühe aine õppimisele, teised ei olnud mulle nii tähtsad. Mulle tuli uduselt meelde, et homseks oli vist keeltes ka õppida, aga ei viitsinud seda teha. Olin kuulanud varem ühte ajaloo loengukursust ja selle pooleli jätnud. Praegusel õppeaastal kuulasin sama loengukursust uuesti. Kuulasin ka seda loengut, mida olin juba kuulanud. Vaatasin kuulatud loengu konspekti. Võidi mõelda, et küll ma vaatan kaua, kas ma õpin selle pähe nii aeglaselt. Aga ma mitte ainult ei õppinud seda pähe, vaid lisaks ka analüüsisin.
*
Meie korterisse tuli töömees, kes väitis, et ta peab siin ühte tööd tegema. Tal oli käes puulatt. Hoidsin selle tagumisest otsast kinni, et ta ei saaks seda relvana kasutada. Kui ma lahti lasin, siis ta tegi küll tööd, aga rohmakate liigutustega, võibolla kinnihoidmise pärast vihastumise tõttu. Kui ta töö lõpetas, küsis ta emalt raha. Ema vastas, et hoopis töömees peab maksma, sest töö tegemine oli tema mõte. Meie naaberkorter oli maha jäetud, aga selle uksel oli ülemine pool puudu, seetõttu sai sinna korterisse üle ukse sisse astuda.
0 vastukaja:
Postita kommentaar