pühapäev, juuli 31, 2022

Väiksemahuline ja suuremahuline

Kõndisin koos Kristeriga mööda tänavaid. Ta palus, et ma teda tema töös aitaksin, ta annab mulle selle jaoks enda kohta materjale. Enda kohta arvas ta, et tal on tähelepanu liiga hetkes kinni, mina pidavat suuremahulisemate asjadega hakkama saama. Mõtlesin, et nii see on, Krister kirjutab ajaleheartikleid ja mina raamatuid. Siis mulle tuli meelde vastuväide, et Krister on ju maratoni ka sõitnud. Ja lisaks kuigi ta kirjutab ajaleheartikleid ühe päeva kohta korraga, teeb ta seda aastaid järjest, nii et kas see on väike või suur asi? Läksime eri teid edasi. Kuulsin, nagu satanistid ähvardaksid minuga arveid õiendada. Mõtlesin, et kui saan turuhoone juures lumevalli taha, siis nad mind enam ei näe. Aga see tähendas, et läbisin mitu korda järjest sama teed.

0 vastukaja: