teisipäev, juuli 26, 2022

Vihikud sahtlis

Hoolimata koolis edasi käimisest ja inglise keele edasi õppimisest oli mul inglise keele oskus langema hakanud. Oli karta, et varsti tuleb mul selles aines hindeks kaks. Tüüpiline asi, mida vastata tuli, olid luuletused, need ma suutsin pähe õppida.

*
Korrastasin oma suure toa sahtlit. Malevihikuid ja mõnda teist tüüpi vihikuid, mida teistel inimestel oli üks, oli minul terve hulk. Malevihikutesse olin kirjutanud enda mängitud partiisid. Üks vend hakkas minu sahtlist asju võtma. Ütlesin talle, et ta neid ei puutuks, kui sahtel on just korda tehtud. Järgmiseks ütlesin, et ta võib võtta ühe asja korraga, aga tema võtab mitu.

*
Eesti naispeaministril oli kombeks kirjutada Soome naispeaministrile, sest mõlemad olid naised, muude riikide peaministrid olid mehed.

0 vastukaja: