reede, juuli 29, 2022

Inglise keele ja ajaloo tasemetööd

Meil olid olnud koolis kevaditi tasemetööd, nüüd oli tasemetöö välja kuulutatud ka ülikoolis. Sellel taheti kontrollida kõigi juba tehtud eksamite osa meelesolekut. Mõtlesin, et kontrollitakse meelesolekut, aga enne kontrollimist saan asjad uuesti pähe õppida. Ma ei teadnud, kas ma viitsin seda teha.

*
Meie korteris oli keset ööd üks tüdruk. Teised magasid, mina ja tüdruk olime veel üleval. Pakkusin talle tooli, mille peale ta saaks magama minnes oma riided panna.

*
Mängisin üle tüki aja Tõnuga malet. Olin harjunud, et võidan teda kergelt, aga vahepeal oli ta suureks kasvanud ja tugevamaks läinud. Esimene mäng läks viiki. Pärast mängis Tõnuga malet Klaus, ka see mäng läks viiki. Ütlesin, et mul läks ka üks mäng viiki.

0 vastukaja: