neljapäev, juuli 14, 2022

Mängimissoov ja takistused

Maleturniiril oli algamas voor. Tahtsin enne wc-s ära käia, aga nii võisin saada kaotuse, sest uute reeglite järgi ei võinud vist mängule üle 15 minuti hilineda. Vaatasin, et wc poti kõrval istuvad sööjad, nii ei tundunud viisakas wc-d kasutada. Loobusingi selle kasutamisest ja kiirustasin mängima. Jõudsin mänguruumi 14 minutit pärast vooru alguskellaaega. Rei tuli vastu ja ütles midagi. Pidin mängima ühe Pedmansoniga. Hakkasime nuppe peale panema. Algul arvasin, et mängin noorema Pedmansoniga, siis sain näo järgi aru, et vanemaga. Ta pakkus, et teeme mänguta kokkuleppe viigi. Aga ma tahtsin mängida, kasvõi kaotades. Me ei leidnud kuidagi malelauda, millel oleks 8 korda 8 ruutu. Mõni malelaud tundus algul selline olevat, aga kui nuppe peale panema hakkasime, siis nägime, et ei ole. Ühte lauda vaatasin ma tähelepanelikult. Ütlesin, et nüüd on selge, et need lauad nuppude pealepanemise käigus muutuvad. Pärast oli ajalehes sensatsiooniline pealkiri, et ma tegin Pedmansoniga viigi. Hiljuti oli alles olnud samasugune sensatsiooniline pealkiri, et ma Pedmansoni võitsin. Varem olin saanud nende vastu palju punkte ja mäletasin veel, kuidas nendega mängida tuleb, aga viimasel ajal olid nad läinud väga tugevaks ja minu punktisaamist peeti üllatuseks.

0 vastukaja: