reede, juuli 15, 2022

Reegliterikkumised

Läksin klassi 206 ja vaatasin, kuhu istuda. Iga laua taga tundus juba vähemalt üks inimene istuvat. Lauri K. hakkas pahandama, et Peep on tema koha peale istunud. Ütlesin, et nad on varem ka pinginaabrid olnud. Lauri vastas, et ei ole. Mina ütlesin, et joonistamistunnis. Lauri ütles, et ta on mitme inimese kõrval istunud, keda ta pinginaabriks ei pea. Ütlesin jutu lõpetuseks olgu. Lauri pidas pinginaabriks vist ainult Martinit. Mulle meenus, et ühes joonistamistunnis istus Lauri minu kõrval, aga ma ei hakanud küsima, kas ta mind peab pinginaabriks. Joonistamistunnis vahetas ta esimeses klassis istekohta vist sageli.

*
Sõitsin bussis. Mulle meenus, et ma pole piletit augustanud. Üks inimene võis kontroll olla, ta küsis teiselt inimeselt midagi. Kui ta oleks mulle juba trahvi teha tahtnud, oleksin öelnud, et kui mul on kunagi olnud tasuta sõidu õigus, läheb pileti augustamine elu aeg meelest ära. Mäletasin, et olin augustamata pileti taskusse valmis pannud, aga sealt ma seda ei leidnud, võibolla oli see taskust välja kukkunud. Seetõttu läksin Kaunase peatuses maha. Kõndisin Raekoja platsil. Möödusid A. Tarand ja üks teine käriseva häälega mees. Üks neist ütles: "Kolm korda autoteele astutud - nüüd saab trahvi teha." Ma ei saanud aru, kas nad ütlevad seda minu või enda kohta. Ma kahtlesin, kas Raekoja platsil on platsi keskossa astumine ära keelatud.

0 vastukaja: