reede, august 12, 2022

Hinded läbi elu

Ütlesin, et ma alustan iga päev õppimist raskematest ainetest ja liigun kergemate suunas. Seetõttu alustan ma iga päev õppimist inglise keelest. Mitte et inglise keel ise raske oleks, aga meie koolis on selles aines range hindamine. Ma õpin kogu päeva ja sageli jõuan õppida ainult kahte ainet, neist teine jääb pooleli. Mulle olid hinded mõjunud erinevates vanustes erinevalt. Algkoolis olid hinded tuju rikkunud, aga keskkoolis ja ülikoolis parandanud, sest vanemaks saades hakkasin rohkem õppima ja mulle hakati panema paremaid hindeid.

*
Olin juba lootnud, et olen nüüd nii vana, et mulle enam hindeid ei panda, aga viimases "Tuna" numbris ilmus artikkel, milles pandi hinne kõigile seni "Tunas" ilmunud kaastöödele. See tähendas, et ka mina olin hindeid saanud, sest mul oli selles ajakirjas kaastöid ilmunud. Olin saanud erinevate kaastööde eest erineva hinde. Paistis, et nii halba hinnet ma polnud saanud nagu ma kartsin. Ise pidasin ühte oma kaastööd teistest halvemaks. Aga ma ei osanud oma hindeid täpselt tõlgendada, sest ma ei teadnud, mida tähendas minu hinnete lõppu lisatud hüiumärk. Ajakiri võis hakata hindeid panema vastukaaluks sellele, et ma oma blogis kõiki selle ajakirja numbreid arvustasin. Algul mõtlesin, et see artikkel on vastukaaluks minu viimase aja tegevusele, siis sain aru, et selle artikli ette valmistamine pidi siiski kestma kaua, sest kõigi kaastööde läbilugemine oli aeganõudev. Võibolla artikli autor ei lugenud läbi kõiki kaastöid korraga, vaid oli iga numbri ilmumise järel endale märkmeid teinud. Mõtlesin, et ma võin oma hinded ka panna.

0 vastukaja: