reede, august 12, 2022

Elektrooniline malekarjäär

Täna võitsin Vint.ee-s kõik kolm välkmalepartiid ja reiting tõusis rekordkõrgusele. Praegu on see 2019, ületades 27. juunil tehtud eelmist rekordit 11 punktiga. Praegu olen edetabelis 24. kohal 126 mängija hulgas, see on 27. juunist natuke madalam koht. Aga märkasin, et Fischeri male edetabelis olen 10 viimasel ajal aktiivse mängija hulgas esikohal.

Esimeses tänases partiis panin kolm rasket vigurit c-liinile ja võitsin niiviisi viguri. Lõppmängus hakkasin lippu minema ja vastane alistus, hakkamata aja peale mängima. Järgmises kahes mängus oli mul teine vastane. Esimeses neist mängudest tegi ta pika vangerduse, ma lõin La7 ja vastane alistus päästmatu mati tõttu. Viimases mängus lõin ma Rd4 kahvliga lipule c2 ja vankrile e2 ning vastane ei saanud sidumise tõttu lüia cd, mis on vana võte.

0 vastukaja: