pühapäev, august 21, 2022

Naljade kasulikkus

Helina küsis mult, kas hooldekodus saab kogu aeg ajalehti lugeda. Vastasin, et ei saa, seal on ajalehti nii vähe, et need saavad nelja tunniga loetud. Aga lisaks ajalehtedele on seal veel vanaema raamaturiiul. Helina vahepeal ähvardas mind, aga loodetavasti oli see nali. Olime hakanud Helinaga üksteisele nalju tegema. Tänu sellele võis sõprus igavesti kesta, nagu vanasti Kristeriga. Võis ka olla, et ühel päeval ütleb Helina, et teda on naljategemine ära tüüdanud. Kõndisime suurema inimrühmaga mööda teed. Selles rühmas kõndis teiste hulgas Putin. Helina ütles Putinile, et Putin ei tea, kui vägev vastane tal minu näol on. Jäin Helinaga kahekesi. Ta peitis kuskile ära ja hüüdis, et ma teda üles otsiksin. Arvatavasti peitis ta põõsastesse, aga ma ei näinud teda ja ei saanud hääle suunast aru. Lõpuks sain aru, et olen juba liiga kaugelt otsima hakanud, sest hääl enam ei kosta. Mõtlesin, et ma ei taha igavesti otsida. Pöördusin tagasi ja hüüdsin Helinale, et ta tuleks nüüd peidukohast välja, ma ei leidnud teda, tema võitis. Helina tuli peidukohast välja ning hüüdis mulle ühe sõna ja hakkas eest ära jooksma, et ma teda püiaksin. Pidi oskama võõrkeeli, et aru saada, et hüütud sõna käis minu kohta.

*
Olime saalis, osa rahvast oli saali põrandal ja mina koos teistega rõdul. Tehti ettepanek, et nüüd hakkame hääletama. Seepeale suunduti rõdu sammaste varjust rõdu servale, et oleks näha, kuidas me hääletame. Loengupidaja rääkis ja teised konspekteerisid. Öeldi, et müsteeriume mängiti kolm korda, loetledes need korrad. Ma ei pidanud vajalikuks neid üles kirjutada ja ka ei püüdnud öeldut täpselt kinni, aga Medijainen ütles, et ma selle üles kirjutaksin. Algul ma ei võtnud kuulda, aga siis sain aru, et nähtavasti ta esitab eksamil just selle küsimuse. Leidsin slaidilt üles koha, kus öeldi, et islami perioodil mängiti müsteeriume kolm korda.

0 vastukaja: