esmaspäev, august 22, 2022

Haiguslood võrgus

Elekter läks ära, tundus, et vale liigutuse tõttu. Erinevad inimesed proovisid seda tagasi saada. Uksest tuli sisse üks võõras mees, kes sai elektri tagasi, aga ainult korraks, siis läks see uuesti ära. Hakkasin põgenema. Pärast sain teada, et arvutiga ei saa enam kuskil mängida, sest kõik mängukohad olid omavahel ühendatud. Kui üks neist nässu läks, olid kõik nässus.

*
Tahtsin arvutis vaadet suuremaks panna, aga vaade reageeris ainult osadel kordadel nii nagu kirjutatud. Vaatasin, et internetist on võimalik vaadata psühhiaatrite kirjutatud haiguslugusid. Soovitati küll, et ärge neid edasi rääkige. Minu nimi oli haiguslugude nimekirjas toodud. Selgus, et selle klikkimisest ei piisa, tuleb sisestada ka isikukood. Mõtlesin, et ma ei hakka parem lugema, muidu saan kindlasti teada, et psühhiaater on midagi valesti sisestanud. Aga kellegi maine kahjustamiseks ei pidanudki haiguslugu lugema, vaid piisas, et oli näidatud, mis arsti juures ta on käinud. Üks naine arvas, et võrdlus minu ja Kasparovi vahel tuleb kõvasti minu kahjuks. Vastasin, et ma olen Kasparovist rohkem luuletusi kirjutanud. Naine ütles, et luuletusi küll, aga males ma Kasparovile vastu ei saa. Vastasin, et ma võin talt mõnes mängus viigi saada, ma olen arvutiprogrammi suurmeistri taset võitnud.

0 vastukaja: