laupäev, august 27, 2022

Foto aastapäevaks

Henn ja Tõnu ütlesid, et mul tuleb aastapäev, ma võiks neid sel puhul pildistada. Mul lähenes listi aastapäev, võibolla nad arvasid, et midagi muud. Tegin siiski foto ära. Mõtlesin, et selle fotoga võiks teha blogi ajaloorubriigis aastapäevasissekande, aga sel päeval tuleb blogisse rohkem inimesi ja siis nad vaatavad kohe esimese asjana, et ma kirjutan teemast mööda, see foto ja selle kommentaarid ei ole ajalugu. Esialgu ma pildistamise tulemust ei vaadanud, aga kui vaatasin, siis olid Henn ja Tõnu pildil liiga udused. Võibolla oleks tulnud uuesti pildistada. Aga vaatasin, et seda ei ole vaja siiski teha, sest pildil on rohkem inimesi, on näha inimeste paiknemist ja kõik näod udused ei ole. Õpetaja Suuman kiitis, et Henn on tubli valitsuse liige. Leidsin seose, et kui Kama oli minister, siis Suuman teda üldse ei kiitnud, vaid laitis.

0 vastukaja: