pühapäev, august 28, 2022

Kahe loengu vahel

Henn õppis minu laua külje peal. Oleksin tahtnud ise laua taha istuda, aga mõtlesin, et kuskil peab Henn ka õppima. Olin viimases loengus nimetatud nimed tabelina välja kirjutanud ja õppisin neid pähe. Lõpuks tuli meelde, et ma oleksin pidanud enne pähe õppimist nimede õige kirjapildi välja otsima. Õppejõud oli loengus minu konspekti vaadanud ja öelnud, et see pole mingi konspekt. Olin vastanud, et ma ei näe tahvlile ja ei jõua kiiresti kirjutada, aga teiselt poolt on mul hea mälu ja fantaasia. Täna oli jälle selle õppejõu loeng. Mõtlesin, kas ma tahangi sellise õppejõu loengusse minna. Aga otsustasin, et lähen ikka. Selleks pidin väljuma kodust õigel kellaajal. Arvestasin, et kui täna esimest tundi ei ole ja lähen kooli teiseks tunniks, siis pean väljuma kell kaheksa, niikaua võib õppida.

0 vastukaja: