neljapäev, august 18, 2022

Nädala seis pöördus

Täna võitsin Vint.ee-s kõik neli partiid ja nüüd on nädala tulemused malepartiides minu kasuks 4:3. Kõik tänased mängud olid mittereitinguarvestuslikud. Esimeses täna mängitud tavalise välkmale partiis võitsin kõigepealt etturi ja siis jätsin ette viguri. Mängisin edasi, ka vastane jättis viguri ette. Mul oli nüüd taas ettur rohkem ja ähvardasin ära võtta ka teist, vastane lõpetas käikude sooritamise ja lasi kellal lõpuni tiksuda. Järgnes Fischeri male partii. Vastasel oli vangerdamisvõimalus rikutud, aga ma ei saanud aru, miks ta alistus. Tuli veel kahepartiiline tavalise välkmale matš. Vastane tegi mõlemas mängus üsna palju vigu, sain mõlemas mängus materiaalse paremuse ja panin mati. Esimene neist mattidest tuli lõppmängus ja teine varem. Pärast mängimise lõpetamist avastasin, et mulle on tulnud Vint.ee kaudu korduvalt kirju selle kohta, et ma olen Fischeri male edetabeli liider ja see annab mulle mingit krediiti, aga ma ei mäleta, mida see krediit annab.

0 vastukaja: