reede, august 04, 2023

Jäin ja lahkusin

Pidin hommikul kooli minema, aga magasin edasi. Tervislik oli mõni koolipäev vahele jätta ja õppida selle asemel kodus. Ma olin teistel kolmapäevadel ka koolipäeva vahele jätnud. Aga ma polnud vist kõiki kolmapäevaseid aineid kodus ka õppinud, õppekavas võis olla üks aine, mida ma polnud endale veel selgelt teadvustanud.

*
Istusin ühes majas maleklassis. Ühe teise mängu mängija ütles, et ma ette ei jääks, ta lööb diagonaalis üle malelaua kepiga palli. Ütlesin ühele poisile, et hakkame siis teisel laual malet mängima. Aga ta hakkas mängima kolmandal laual kolmanda mängijaga. Kuna minuga mängida soovijaid ei olnud, otsustasin maleklassist lahkuda.

*
Pidin tegema ühte harjutust. Kui olin seda natuke aega teinud, öeldi mulle, et ma läheksin nüüd teise kohta teist harjutust tegema. Ma ei tahtnud harjutust vahetada, kui esimene hakkas just selgeks saama. Ei olnud üksmeelt, kumb harjutus on kergem.

0 vastukaja: