reede, august 25, 2023

Puhkus ja võistlused

Olime puhkusel ühtedes ruumides. Mulle ei meeldinud seal see, et ei saanud internetti kasutada, sest ei saanud üksi olla ja kasutamisel oleks keegi parooli sisestamist näinud. Tõnu ütles, et ta teab ammu mu parooli. Vaidlesin vastu, et ta teab mu vana parooli, praegu on mul uus. Tõnu ütles, et ta ei tahagi saladusi teada. Saabus Tulviste seltskond. Nad rääkisid, et linnas on rahutu, aga nad pääsesid läbi. Läksin tagasi sinna majja, kust ma olin tulnud. Lootsin, et saan nüüd üksi olla. Läksin ühte tühja ruumi ja keerasin ukse enda järel lukku. Aga üks poiss ja kolm tüdrukut murdsid luku lahti ja tulid sisse. Poiss seletas, et lukud saab alati lahti, kui midagi ukseprao vahele pista. Läksin otsisin mujalt tühja ruumi, aga seda oli raske leida. Arvasin, et leidsin ühe tühja toa, aga kui sisse läksin, siis tegi seal vanaema häält. Väljusin uuesti. Vaatasin ühe ruumi lahtisest uksest sisse, et see peaks tühi olema. Aga selgus, et ukse ees kanderaamil lebas haige ja olin toetunud tema peale. Ma ei leidnud ka siin majas ühtegi tühja ruumi. Mõtlesin, et lähen sinna ruumi, kuhu lapsed sisse murdsid ja viskan nad võibolla välja. Kui kohale jõudsin, olid tüdrukud ise lahkunud, aga poiss oli veel seal.

*
Mängisin maleturniiril. Ühel laual oli kummalgi mängijal lauale jäänud veel üks vigur. Üks mängijatest läks kohtuniku Rei juurde ja ütles, et taotleb viiki. Rei vastas, et mängijal on veel terve nupp, mängigu edasi. Pärast mängupäeva lõppu olime hotellitoas ja mul tekkis Sveniga tüli. Püüdsin üle minna sellisele jututeemale, mis tüli ei põhjustaks. Vaatasin, et teised hakkavad juba magama minema. Minu tavalise magamamineku kellaajani oli veel poolteist tundi. Ütlesin, et ma kardan, et ma ei jää nii vara magama. Muidu võibolla jääks, aga ma tegin ka päeva keskel ühe uinaku. Voorude ajal puhkamiseks ma vaatasin vastase käigu ajal tühja pilguga teiste mängijate laudasid, aga ei mõelnud nende seisude üle. Tahtsin nüüd voodit tegema hakata, aga selgus, et ruumist oli üks voodi vähemaks jäänud. Ütlesin, et ma võin madratsil ka magada. Mulle anti madrats. Ütlesin, et nii õhukese tekiga võib külm hakata. Mulle anti paksem tekk lisaks. Andres oli juba magama jäänud. Tal oli kurb nägu ja ta hakkas läbi une nutma. Mul olid enne kergelt pisarad silma tulnud, aga kui täiskasvanu pikalt valju häälega nuttis, siis see ajas mind naerma.

0 vastukaja: