kolmapäev, august 23, 2023

Veekogu sügavus

Pille rääkis, et ükskord üks tüdruk hakkas ühe poisi juhusliku nalja üle valju häälega naerma. Pille oli seda varem ka rääkinud ja olin selle hiljuti edasi rääkinud.

*
Valmistusime peolauda istuma. Keset tuba oli Anne kanal. See oli madala liivavalliga kaheks pooleks jagatud. Kummalgi pool valli oli madal vesi. Ma mäletasin, et kanalis on sügav vesi. Küsisin, kuidas kanal nii madalaks on jäänud. Mulle öeldi, et vesi on praegu ka sügav, aga see ei paista. Arvasin ära, et suurem osa veest on kaane all.

*
Õppisin ülikooli eksamiks. Rosenberg küsis, mida ma loen. Vastasin, et tema varasema aasta loengute konspekti. Tegelikult pidin praegu õppima ühe teise õppejõu eksamiks. Rosenberg võis teisele õppejõule edasi rääkida, et ma eksamiks valmistun.

0 vastukaja: