kolmapäev, august 09, 2023

Kõnelus haldjaga

Lapsele tuleb metsas haldjas vastu. Haldjas ütleb: "Soovi kolm soovi. Need, mis neist on head soovid, ma täidan."
Laps soovib esimese soovi:
"Mul on kõht tühi. Võlu mulle üks vorstivõileib."
Haldjas vastab:
"Ei saa. Selleks, et vorsti valmistada, tuleb siga ära tappa, aga mul on sigadest kahju. Ütle oma teine soov."
Laps ütleb:
"Võlu mulle siis raha, et ma saaks endale ise toitu osta."
Haldjas vastab:
"Seda ka ei saa. Kui mina raha võluksin, oleks see valeraha, aga valeraha kasutamine on karistatav. Ütle oma viimane soov."
Laps soovibki:
"Võlu mulle siis mänguraha, mängurahaga saab mängult maksta."
Haldjas vastab:
"Selle soovi ma täidan. Siin on sulle kolm lepalehte. Ma lähen nüüd võluriiki."
Laps võtab lepalehed vastu. Ta läheb nendega suure rändrahnu juurde ja mängib, et see on poelett. Ta laob lepalehed kivi peale, võtab mängult toitu vastu ja sööb mängult kõhu täis.

0 vastukaja: