reede, august 18, 2023

Viimasena loenguruumi

Üliõpilased läksid loenguruumi sisse, ma kohe ei läinud. Kui läksin, siis jäin juba loengusse hiljaks. Seisatasin ukse juures, tahtes küsida, kas võib edasi tulla. Tahtsin ka küsida, kas ma olen õiges kohas, sest enne nägin loengut ootamas palju üliõpilasi, aga nüüd olid loenguruumis ainult mõned. Õppejõud lubas varem sisenenud üliõpilastel lahkuda, et veel ainult minuga tegeleda. Kui olime kahekesi jäänud, ütles ta, et pean kirjutama koduse tööna kümme lehekülge maleanalüüse. Esimesel hetkel mõtlesin, et see on raske, siis ütlesin, et ma olen seda juba teinud. Nimelt oli meil algkoolis lugemispäevik, kuhu kirjutasin paljudele lehekülgedele ainult raamatu pealkirja ning autori, aga palju aastaid hiljem kirjutasin seal kõik leheküljed täis.

0 vastukaja: