teisipäev, august 01, 2023

Paberil ja elektrooniliselt

Jõudsin ühte majja, kus me elasime. Läksin isaga samasse kabiini, et näidata talle muusikat, millest oli varem juttu olnud. Mõtlesin, et ma avaldasin varem trükis liiga palju arvustusi. Ma olin arvustanud autoreid, kellelt ma olin ainult ühte raamatut lugenud, tegelikult oleks pidanud enne kõik nende raamatud läbi lugema. Istusin arvuti taga. Mõned inimesed olid mind enda kontaktide hulgast ära kustutanud, sest ma andsin paljudele asjadele linke ja nad kartsid viirust saada. Ma ei teinud ainult enda tööd, vaid pidin isa ja ema ka nende töös aitama ja süvenesin teiste töösse liiga põhjalikult. Tahtsin faile ühest arvutist teise kopeerida. Hakkasin parooli sisestama, aga märkasin, et minu kõrval teise arvuti taga istub Sander, kes võib parooli ära näha. Enne ma olin juba parooli sisestanud, aga siis olin loodetavasti veel üksi olnud. Nüüd saabus ka Tõnu. Mõtlesin, et lähen oma tuppa, kus saan rahus parooli sisestada.

0 vastukaja: