neljapäev, november 16, 2023

Ajakontrollide eelistajad

Listis oli peale minu vähe kirjutajaid, aga täna sealt üks kiri tuli. Mõtlesin, et võibolla see on teade listist lahkumise kohta. See oli siiski kiri, kuigi listi teemast mööda. Kirjutaja teatas, et tema erinevalt minust eelistab välkmalet, erineva tempoga on mäng erinev. Allpool oli veel üks lause, mis tuli võibolla ainult mulle, mitte kogu listile. Mõtlesin vastata, et on küll mäng erinev, aga pika male kvaliteet on suurem, välgus võib esineda lihtsalt ettejätmisi. Välk sobib nendele, kellele on kõige tähtsam tulemus; kellele on tähtsam käikude kvaliteet, sellele on parem pikk male. Mõni võib tahta tulemust selleks, et kellegi elu ja surma üle otsustada, siis talle piisab ühest välkpartiist. Kõndisin see kiri näpus mööda Ülikooli tänavat. Mõtlesin minna arvutiklassi, et vastus sealt teele saata. Arvutiklassides võis küll olla nuhkvara, aga mõtlesin avada postkasti parooli sisestamata. Siis mõtlesin, et nuhkvara võib puudutada ka seda, ma ootan vastuse teele saatmisega, kuni ma koju jõuan.

*
Olin ühes köögis ilma riieteta, aga panin endale saunalina ümber. Tüdrukutel olid juba enne saunalinad ümber. Nad suhtusid sellesse rahulikult, et ma olin vahepeal ilma riieteta olnud. Ma ei tahtnud väga uurida, kui palju neil räti alt paistab. Vaatasin siiski nende poole. Ühele vanale mehele öeldi, et ta hakkab ühe kuulsa inimese moodi minema. Vana mees naeratas. Vaatasin äratuskella. Üks tüdruk küsis selle peale, mis kell buss läheb. Vastasin, et ma ei tea, täna on pühapäev ja busside ajad on teised, aga ma lähen jaama ja vaatan, võimaluse korral sõidan esimese bussiga. Tüdruk ütles, et ma läheks parem jaamahoone apteeki. Mõtlesin, et võibolla ma eksin teel jaamahoonesse üldse ära. Tüdruk soovis, et ma seal talle ka toitu soendaksin. Mina ütlesin, et selle jaoks ei ole aega. Tüdruk vaidles vastu, et on küll.

0 vastukaja: