kolmapäev, november 01, 2023

Arusaamatus andmetes

Kohtusin ühes ruumis oma magistritöö juhendajaga. Ta rääkis, et on avastanud, et mind pole magistriõppe lõpetanute nimekirjas. Ma oleksin pidanud olema, sest mul oli magistritöö kaitstud. Võibolla mul oli magistrieksam tegemata, sel juhul ei oleks tohtinud mind liiga vara kaitsmisele lubada. Aga mulle meenus, et magistrieksam on ka tehtud. Mul olid vist kõik ainepunktid olemas. Juhul kui midagi tegemata oli, ei kartnud ma seda enam nüüd ära teha. Lõpetajate nimekirja kandmata jätmise põhjus võis olla, et olin läinud valel hetkel dekanaati. Otsustasin sinna uuesti minna. Läksin õppehoonesse ja tõmbasin oletatavalt õige ukse lahti. Aga selle ukse tagant öeldi, et seal on koosolek. Kõndisin veel mööda koridori, kuni sain aru, et olen esimest korda unenäos kooli ja ülikooli segi ajanud. Seetõttu läksin tuldud teed tagasi ja keerasin ümber nurga. Järgmisel nurgal nägin silti dekanaadi vastuvõtu aegadega.

0 vastukaja: