teisipäev, november 07, 2023

Tänava suund

Olin ema ja ühe tüdrukuga kolmekesi köögis. Tüdruk rääkis, et üks noorpaar sai pahandada, sest nad puudutavad laua alt jalaga. Küsisin, kas teisi või üksteist. Tüdruk vastas, et üksteist. Ütlesin, et siis ei ole kõige hullem.

*
Kõndisin tänaval. Jõudsin emale järele. Läksime väiksesse poodi. Ema ostis letist kaupa. Nägin leti peal kahte kartulit. Küsisin, kas need on ka ostetud või on need poe omad. Mulle tuli meelde, et olen need vist hoopis enda taskust võtnud, ma olin kõndinud tänaval kartulid taskutes. Kõndisin koos emaga linna serval. Küsisin, kas ema on kindel, et me läheme õiges suunas. Ema vastas, et see tänav viib linna. Ma polnud siiski kindel, kas linn ei ole vastassuunas. Jõudsime bussipeatusesse ja buss oli ees. Hakkasin jooksma. Ema oli kõndinud minust taga pool, aga nüüd jõudis minust ette ja sai keskmisest uksest peale. Mina proovisin hüpata bussi tagumisest uksest, aga uks oli juba suletud. Põrkasin vastu tagumist ust, aga viga ei saanud.

0 vastukaja: