esmaspäev, november 06, 2023

Voorude vahel

Oli ilmunud Enekese uus trükk. Kirjutasin sinna ühele artiklile lõppu täiendava lause. Üks lugeja kiitis, et see on kasulik artikkel. Mõtlesin, et vaataks, kas minu nime selles entsüklopeedias veel on. Oletasin, et kui minu kohta artiklit ei ole, siis võib mind nimetatud olla isa kohta käivas artiklis.

*
Olin maleklubis. Kõivul oli millegi üle hea meel. Küsisin, kas me mängime omavahel järgmises voorus. Kõiv vastas jah. Ütlesin, et ma enne söön. Ema tegi klubis kirjatööd. Mõtlesin talle hiljem öelda, et see mustade juustega mängija oli Viikmaa. Istusime peolauda. Istusin laua otsas. Tõstsin endale mõnesid toite, aga kõiki ei saanud kätte. Mõtlesin, kas loobuda nende söömisest või paluda endale ulatada. Mulle ulatati ka ilma küsimata. Vaagnal oli suur lihatükk. Lõikasin sellest endale pool. Öeldi, et see on ikkagi suur. Ütlesin, et tõepoolest, lõikasin endale võetud tüki veel väiksemaks ja panin osa tagasi.

0 vastukaja: