kolmapäev, november 01, 2023

Kolme alalehe muudatused

Muutsin kodulehekülje kolme alalehte. Kuna listide nimesid on muudetud ja osad on listiserverist välja visatud, siis võtsin isikuandmetest ära konkreetsete listide nimed, kus ma olen kirjutanud, pannes asemele ainult valdkondade kirjeldused ja mitte olevikus. Malelehel oli mul iga vastasega üks partii, väljaarvatud koroona aegse turniiripausi ajal oli hulk partiisid arvutiprogrammi suurmeistri taseme vastu. Kustutasin ära arvuti vastu mängitud viigipartiid ja jätsin alles ainult võidupartii, nii et nüüd on ka arvutiga mängitud partiisid seal ainult üks. Kuna olen jälle turniiridel käinud, kustutasin ära eriolukorra kirjelduse. Ülikooli maleklubi uues asukohas olen käinud ainult üks kord, seetõttu kustutasin ära tolle maja foto. Hiljuti arvuti partiide vahele pandud fotod tõstsin teise kohta, aga jätsin alles. Arvutiga mängitud partiilt võtsin ära konkreetse kuupäeva, jättes alles aastaarvu. /TÄIENDUS: Male alalehelt kustutasin ka kommentaare, mida ma praegu ei kirjutaks, tegin sissejuhatavas tekstis muudatusi ja ühtlustasin turniiride nimede kirjapilti./ Linkide lehelt kustutasin ära viite võrguvälkmaleklubile, kus ma enam ei käi, samuti ülikooli listiserverile, sest ülikooli uue korra järgi on listid mõeldud rohkem üliõpilastele ja ülikooli töötajatele. Alalehe lõppu panin ühe hiljuti tehtud foto juurde.

0 vastukaja: