laupäev, november 25, 2023

Leiud laevateelt

Märkasin, et mul kukkus rahakotist raha välja. Panin selle tagasi. Uurisin, milliseid pisikesi esemeid on laevateele laevast välja visatud. Helina oli kirjutanud, et talle meeldib, kui ta leiab tee pealt sipelga või ussi; mina mitte ainult ei leidnud, vaid ka otsisin, mida ma leian. Leidsin laevast välja visatud lipukaardid. Me olime koolis mänginud enda joonistatud lipukaartidega, aga Soomes selliseid trükiti. Selles pakis mõnele kaardile oli lipp trükitud ja mõnel olid ainult kirjalikud andmed. Võtsin ühe kaardi kaasa.

*
Olin pangas ja näitasin oma õpinguraamatut. Rääkisin, et sellega on segadus tekkinud, et üks kord pannakse kirja sünnipäev ja teine kord nimepäev. Viimane kord oli pangas kirja pandud minu nimepäev, mida viimasel ajal rõhutama oli hakatud, aga täna mulle tundus, et õigem on sünnipäev. Ainult et nii ei oleks erinevatel kordadel antud isikukoode kokku viia osatud. Kahel kõrvuti oleval leheküljel olid mittesirged äärejooned. Oletasin, et mõni vend on neid lehekülgi sodinud. Korraks mõtlesin, et need äärejooned ei ole vendade joonistatud, vaid trükitud, aga teistelt lehekülgedelt kontrollides mujal selliseid igal pool ei olnud. Või võis olla, et nii oligi trükitud.

0 vastukaja: