esmaspäev, november 06, 2023

Lühendatud kaardimäng


Kaardimängus mõisate põletamine käivad mängijad kordamööda kaarte lauda. Kelle kaart on tugevam, see saab tihi endale. Pikema mängu jaoks saab tihi panna mängija kaardipaki tagumisse otsa ja kiirema mängu jaoks, mis kindlasti ära ka lõppeb, läheb tihi mängust välja ning lõpus loetakse kokku, kellel neid rohkem on. Muutsin reegleid, et mängida seda juhusemängu pildistamise eesmärgil välktempos. Tänaste reeglite järgi on kogu kaardipakk mängus ainult segamise ajal. Segatud paki pealt võetakse korraga kaks kaarti. Kui tugevam on esimesena võetud kaart, saab tihi mängija A, kui teisena võetu, siis mängija B. Kui mõlemad kaardid on võrdse tugevusega, saab tihi mängija C. Mäng lõppeb, kui esimene mängija saab viis tihi täis. Fotol kujutatud mängu võitis mängija A viie tihiga, mängija B sai 4 tihi ja mängija C mitte ühtegi.

Täna lõppes Prantsuse kaitse teemamatš. See on esimene matš, mille arvuti võitis 10:0. Aga analüüsisin ka viimase kaotuspartii võiduks.

Etteantud käigud:
1. e4 e6

arvuti - inimene
Analüüs käikude tagasivõtmisega.
2. d4 d5 3. Rc3 Rf6 4. Og5 Oe7 5. e5 Rfd7 6. h4 c5 7. Oe7 Le7 8. Rb5 Ld8 9. Rd6+ Kf8 10. Lf3 f6 11. ef Rf6 12. dc e5 13. Le3 Rc6 14. c3 b6 15. Ob5 Od7 16. Rf3 e4 17. Oc6 Oc6 18. Re5 Oe8 19. 0-0 bc 20. Lc5 Le7 21. f4 Vd8 22. Rb7 Vb8 23. Le7+ Ke7 24. Ra5 Vb2 25. Rec6+ Kd6 (esimene muudetud käik) 26. Ra7 Oa4 27. Vf2 Vf2 28. Kf2 Va8 29. Rb7+ Kc7 30. Rc5 Va7 31. Ke3 Kd6 32. Kd4 Ob5 33. a4 Oc4 34. Vb1 Rd7 35. Rd7 Kd7 36. Vb4 Kc6 37. g4 Oe2 38. g5 Vf7 39. Ke3 Oc4 40. h5 g6 41. hg hg 42. Vb1 Va7 43. Vh1 Kc5 44. Vh6 Va6 45. a5 Kb5 46. Vh1 Va5 47. Kd4 Va3 48. Vh8 Va1 49. Vb8+ Kc6 50. Vg8 Vd1+ 51. Ke5 e3 52. Vg6+ Kb5 53. Vg8 e2 54. Vb8+ Kc6 55. f5 e1L+ 56. Kf6 Lc3+ 57. Kg6 Vg1 58. Vc8+ Kd7 59. Va8 Le3 60. Va7+ Kc8 61. Va8+ Kb7 62. Vf8 Lg5+ 63. Kf7 Lf5+ 64. Ke7 Ve1+ 65. Kd6 Le6+ 66. Kc5 Lb6++

0 vastukaja: