kolmapäev, mai 22, 2024

Kodused ülesanded

Olin koolis ja nägin kolme klassikaaslast. Neil olid kõigil sinised koolivormid. Nägin nii poiste kui ka tüdrukute sinist koolivormi. Vahepeal polnud ma kooliunenägudes koolivorme tähele pannud, aga täna panin.

*
Olin koolis. Suundusin klassiruumi suunas, kus arvasin tundi tulevat. Üks klassikaaslane tuli ka selles suunas. Tegelikult ei olnud välistatud, et pärast koolivaheaega on uus tunniplaan. Mulle tuli meelde, et inglise keeles anti koolivaheajaks õppida. Mõtlesin õpetajale öelda, et mulle inglise keel meeldib, aga mitte need tekstid, mille põhjal seda koolis õpetatakse, seetõttu mul ei tule kunagi meelde kodus selle koolitöid teha. Ma kirjutan vihikusse õppimise üles, aga ei tule meelde vihikusse vaadata. Mõni teine õppeaine tuleb meelde. Õpetaja võis öelda, et siis ma pean õpilaspäevikut edasi kasutama, siis oleksid kõik ained ühes kohas. Aga varem ma olin õpilaspäevikut kasutanud ja sinna vaatamine polnud ka meelde tulnud.

0 vastukaja: