esmaspäev, mai 20, 2024

Vanade lehtede kättesaadavus

Ootasin Lossi tänaval bussi. Kui bussi nägin, siis mul tuli mõte, et võibolla see peatub hoopis Ülikooli tänaval. Kontrollides selgus, et seal see peatuski. Läksin peale. Siis mõtlesin, et võibolla on mul piletid otsas. Seetõttu väljusin bussist, et minna koju jala.

*
Läksin ühte lugemisasutusse. Tahtsin võtta ühte vana ajalehe aastakäiku, aga selgus, et kaaned ja sisu ei ole omavahel kooskõlas, sinna on pandud üks teine ajaleht. Lugesin siiski seda, mille olin võtnud. Mulle öeldi kõrvalt, et mul leht käriseb. Lõpuks tuli minu juurde asutuse töötaja, kes ütles, et seda lehte ei või praegu lugeda, seda tulevad kohe ühed teised inimesed lugema, kes on selle endale kinni pannud. Ütlesin, et ma tahan lugeda hoopis ühte kolmandat lehte. Töötaja vastas, et see kolmas on nii vana, et läheb mahakandmisele. Ütlesin, et ma lähen loen seda siis Kirjandusmuuseumis. Töötaja vastas, et Kirjandusmuuseumis peaks see olemas olema. Ütlesin, et või loen seda internetist digiteeritud kujul. Töötaja vastas, et digiteeritud kujul peaks see ka olemas olema.

0 vastukaja: