kolmapäev, mai 18, 2005

Kartus, kiri, võim

Unenäos ütles Toomas, et ta pole metsas muud kartnud kui siniseid juukseid. Tuletasin talle meelde, et varem kartis ta ju metsas ühte Tarmot ka. Toomas ütles, et õige jah, sinised juuksed olid teisel Tarmol - ta kartis kõiki Tarmosid, sest oli ühest raamatust lugenud, et üks väike Tarmo võib ära süia. Toomas jätkas, et varem ta kartis laagris oksendamist, aga kui tal viimane kord laagris peale söögiaega voodis toit suust välja tuli, sõi ta selle rahulikult uuesti ära, pannes oksele majoneesi peale.

Teises unenäos saatis Triin laiali kirja, et peale A-klassi kokkutulekut tuleb teha lennu kokkutulek ja enne neid kevadel C-klassi kokkutulek. Vastasin, et olen nõus, aga seekord tuleb küll teha Tartus, pealegi peab saama jala kõndida. Ma ei olnud kindel, kas ma terve lennu kokkutulekule läheksin. Vaatasin maanteede kaardilt, kuidas tagasi kõndida. Tundus, et tee on lühem kui ma olen arvanud, sest Nõo linnaosa Mäo tuli, kui rohkem kui pool maad Nõo keskusest Tartusse oli läbitud.

Kolmandas unenäos käskis võimu esindaja kommunist siseneda toas majja üleval oleva akna kaudu. Ei saanud aru miks, sest siseneda sai ka uksest, kui kangi kasutada, mida oli ka tehtud. Kommunistile hakati lõpuks vastu ja võim löödi kangiga puruks.