laupäev, mai 07, 2005

Teemad jätkuvad

Kuigi ma pole doktorantuuri minna soovinud, kaitsesin täna öösel juba doktoritööd. Oponent oli esimese klassi klassijuhataja, ja kaitsmine toimus tookordses klassiruumis 102. Peale kaitsmist soovis õpetaja, et ma ühe minust pikemaks kasvanud klassiõega abielluksin, millest ma keeldusin. Pilte vaatasin ka, seekord entsüklopeediast, mis oli väga värvikirev. Mõtlesin, et pärast võin neid pilte unes näha, nii et nad liiguvad. Ostsin nõukogudeaegse paksu venekeelse raamatu venekeelse pealkirjaga "Jaapan". Luuletustest lugesin ühte suure formaadiga ja väga segast luulekogu, mille koostaja oli Peep. Poeesia listi oli saadetud luuletus "Kõige ilusam linn on Türi". Oudekki oli käinud salaja meie korteris, nii et mitte keegi tema tulekut ega minekut ei märganud, ja jätnud lauale meie vana vihiku. Kõige lõpus tuli õe doktoritöö kaitsmine, millele pidi peale vaheaega järgnema kohe minu kaitsmine. Ma ei tundnud hirmu mitte kaitsmiste tulemuste pärast, vaid kahe mehe pärast, kes töötasid kõrval oleva maja viilkatusel. Õe doktoritöö kõige sagedamini esinev sõna oli "interaktiivne".