laupäev, september 24, 2005

Fotosid

Klassi listi saadeti viide klassikokkutuleku fotodele.

*
Turniiri kolmandas voorus oli minu vastane kunagine meistrikandidaat A. Abram, kellele olen elus kaotanud üsna palju partiisid, korduvalt pika ja tasavägise mängu järel, aga nüüd saavutasin võidu. Avangust väljumise järel ei arvestanud ta ühe sidumisega ja kaotas etturi. Hiljem ei arvestanud mina teise sidumisega ja andsin etturi tagasi. Mul jäi peale lipp ja ratsu etturitega, vastasel lipp ja oda etturitega. Kooskõlas teooriaga osutus lipu ja ratsu kombinatsioon lipu ja oda kombinatsioonist tugevamaks. Sain enametturi tagasi. Oda ja ratsu läksid vahetusse ning vastasel säilisid suured lootused viigile, kuid ta ületas mõtlemisaja.

Neljandas voorus oli vastaseks L. Teemäe. Jõudsin lõppmängu, kus minu lipp ja vanker blokeerisid vastase lipu ja vankri kaitse all oleva vabaetturi. Mul tuli käia ainult edasi-tagasi, millega oleks viik kindlustatud olnud, kuid selle asemel tulistasin vahelduse mõttes ühte teist vastase etturit. Ta andis selle ära ja alustas vabaetturiga edasitungi, mis viis ta võidule.