kolmapäev, september 28, 2005

Kas kustutada?

Eelmise sissekande pealkiri ei tundu mulle kõige ilusam. See räägib ju autosõidust. Autod on asjad, mis osa inimesi surmavad, ellujääjatel ajavad aga vahel südame pahaks. Unenägu ise ei olnud nii halb, et seda mitte üles kirjutada. Seal ma ühtegi terviklikku autot ei näinud.

Autos võib näha meeldivat, näiteks kui tegemist on pisikese automudeliga. Auto õiges suuruses tundub erinevalt automudelist liiga väike, et sinna sisse minna. Kõige meeldivamad mootorsõidukid on rongid ja laevad, ehk oma suuruse pärast. Vahel pimedal kellaajal on ka autoga nii meeldiv sõita, et on kahju, kui sõit läbi saab. Ja valgel ajal on hea auto mürinat kuulata.

Praegu ei hakka siiski eelmise sissekande pealkirja muutma. Kui ma harjusin piiksuva uksega (kirjutasin, kuidas ma polnud temaga veel harjunud), siis ehk harjun ka tolle pealkirjaga. Ja kui ma ta ära kustutaksin, siis peaksin kustutama ka praegu kirjutamisel oleva teksti.