pühapäev, november 12, 2006

Mõtted saju järel

Tegelikult on täiesti loogiline, et lumesadu paneb sama moodi kauem magama nagu vihmasadu. Ei peagi helveste langemise muusikat kostma. Aga kui ma ärkasin, oli sadu lõppenud, ainult jäljed sellest alles.

Eile tuli vist mingi konkreetne mõte, mida siia täna kirjutada. Tavaliselt sellised mõtted jäävad meelde ja võib ka rohkem kui üks päev hiljem kirjutamist alustada, aga sel korral ei jäänud.

Mäletan ka ühte asja, mille ma tänastest unenägudest ära unustasin. Nimelt teadsin ärgates täpselt, mis oli vene ajaloolase nimi, aga nüüd täpselt ei tea. Ma võiksin tegelikult siiski ühe nimekuju välja pakkuda, aga tõenäolisemalt oli see natuke teistsugune.

Unenäost, mida ma veel ei maininud, ei mäleta ma, mitu korda ma seal üles tõusin. Neid kordi oli omajagu. Arvasin, et iga tõusmine lõppes ärkamisega, aga tegelikult vist ikka ei ärganud. Ega see ei ole mingi originaalne unenägu.

0 vastukaja: