neljapäev, märts 03, 2011

Esimene avaldatud partii

Vaatasin vanu malenurkade väljalõikeid. 1991. a. malenurgast leidsin enda kiirmaleturniiril mängitud partii, mille avaldamise olin kas ära unustanud või ei olnudki seda kunagi märganud. Ütlesin, et minu esimene partii avaldati juba, kui ma olin alla aasta trennis käinud. Hiljem ei olnudki neid juurde tulnud. Algul peeti mind väga andekaks ja sellel turniiril seisis üks täiskasvanu minu kõrval ja kirjutas käike üles. Esimene käik oli vist vahele jäänud, sest oli kirjas, nagu oleksin kõigepealt käinud Rd4. Võis ka olla, et tegingi reeglitevastase käigu. Vastane vastas a6. Avangut mängisid mõlemad väga halvasti, aga sellest kasvas välja väga huvitav ja terav seis. Käikude arv oli tohutult suur. Mäng lõppes minu võiduga. Kui Henn kuulis, et protokollis on võibolla vigu, hakkas ta neid pastakaga parandama. Pahandasin, et ma ei luba oma malepabereid sodida. Henn läks emale kaebama. Tollel turniiril oli treener mulle pärast voorude lõppu öelnud, et ma võin veel mängida. Läksin trepist ruumi, kus ootas poiss, kes käis ka alles esimest aastat trennis. Aga me ei mänginud malet, vaid ühte mängu, kus oli väga palju nuppe, mis lähenesid üksteisele diagonaalis laua ühest nurgast teise ja hüppasid üksteisest üle. Vastasel oli mõni nupp teist värvi. Võtsin ühe seda värvi nupu, milliseid tal oli rohkem, ja hüppasin sellega üle tema teist värvi nupu.

0 vastukaja: