teisipäev, mai 10, 2011

Sissekannete kustutamise kang

Ajalehes kirjutati, mis Peebo maleklubiga oli teinud. Oli toimunud koosolek, kus olid vallandatud kõik need klubi töötajad, keda kohal ei olnud. Mõtlesin, et mina ja Peebo käime mõlemad mängimas, aga vahe on selles, et tema jaoks on see töö ja ta saab palka, aga mina mitte. Vaatasin oma vana malevihikut. Olin sinna kirjutanud üsna palju erinevaid Sitsiilia kaitse variante. Vaatasin lähemalt ühte varianti, mis jagunes paljudeks harudeks. Otsustasin mängida enda vastu iga haru põhjal ühe partii ja selle kirja panna. Olin unustanud kirja panna käigu 1. e4 c5, kirjutama olin hakanud teisest käigust. Panin esimese käigu kirja nüüd.

*
Astusin blogisse, mida pidasid Krister ja tema kaaslased. Krister ütles neile, et teeme sissekannete kustutamisvõimaluse. Ta lisaski selle jaoks seinale kangi. Kustutamisvõimalus oli ilmselt mõeldud minu sissekannete eemaldamiseks, aga nad ei arvestanud, et keegi pahatahtlik võib niimoodi häid sissekandeid ka kustutama hakata. Oli vene keele tund. Kristina ütles, et ta ei oska vene keelt ette lugeda ja kui tal lugeda kästakse, siis ta loeb parem teisest raamatust tõlget. Mina ei osanud eesti keelt ka ette lugeda.

0 vastukaja: