reede, juuni 01, 2018

Eksami edasilükkamine

Üliõpilased istusid Lossi tänava õppehoone neljanda korruse otsmises auditooriumis ja ootasid eksamile mineku järjekorda. Eksamit võeti vastu teises ruumis. Kui olin juba hulk aega oodanud, siis mulle tuli meelde, et mul ei ole kahe esimese kuu loengute konspekte, olin selgeks õppinud vaid hilisemates loengutes räägitu. Mõtlesin, et peaksin enda selja taga istujatelt puuduvaid konspekte laenama. Pöördusin nende poole sõnadega, et ma ei teegi täna eksamit, sest ma olen osadest loengutest puudunud, ma loen kõigepealt raamatu läbi. Konspekti ma siiski laenama ei hakanud. Mõtlesin, et õppejõud võis loengus rääkida midagi, mida raamatus ei ole, aga selle vastu aitab, kui lugeda mitut raamatut. Ma ei loe ainult raamatut Austraalia ajaloo kohta, vaid vaatan ka maailma ajalugudest, mis seal Austraalia kohta kirjas on. Eksamineerija oli M. Laur. Ta tuli nüüd siia ruumi, et jätkata eksamit pärast suulist osa kirjalikuga. Ta ütles, et kes eksamit ei tee, need ruumist lahkuksid, et nad küsimusi teada ei saaks. Ütlesin ka Laurile, et täna ma eksamit ei tee. Ma polnud semestri algul veel otsustanud, kas seda loengukursust kuulata või mitte. Lahkusin nüüd auditooriumist ja vaatasin koridoris, mis stendile on kirjutatud. Seal oli töövõimereformi teemaline paber, millele oli kirjutatud: "Sul on tore töövõime."

0 vastukaja: