laupäev, juuni 16, 2018

Peopäev

Käisime Elisabeti sünnipäeval. Kohalesõiduks tellisime takso. Taksosse istumisel sai juhuslikult küsitud, kas on õige takso. Selgus, et ei olnud. Läksime uuesti sellest välja, kohe tuli ka õige takso. Sellest tulime välja ühe mängumaa juures. Majale lähenes ka üks inimene, kellelt küsisime, kas ta tunneb õiget teed peoruumidesse. Siis selgus, et ta oli ise vales kohas, ta pidi ühele teisele sünnipäevale minema. Peomajas kirjutasin magnettähtedega tahvlile sõnu ja lehitsesin lasteraamatut, kus kõik jutud olid magamamineku teemalised. Sünnipäevalaps puhus tordilt küünlaid. See võttis tal natuke aega, aga kõik küünlad said puhutud. Külalisteraamatust leidsin, et enne mind oli samas majas käinud keegi, kellel oli minuga sama eesnimi. Enne majast lahkumist vastasin Hennu küsimustele vana korteri ja sugulaste surmaaegade kohta. Kui olin majast lahkunud, tuli mulle Toomas veel tänavale järele. Koduteel jooksis üks võõras naine mulle otsa. Ta ei olnud mu vaateväljas, sest tuli selja tagant. Enne kokkupõrget olin ületanud autotee ja kõnniteele astudes paremale keeranud.

0 vastukaja: