pühapäev, juuni 24, 2018

Võidu allkirjadekogumine

Olin suures toas. Mulle anti üks murdudega matemaatikaülesanne. Proovisin seda lahendada. Õpetaja Holts ütles, mis on õige vastus. Minu ja Holtsi vastus olid mõlemad lihtsate arvudega, aga Holtsi vastusest leidsin edasiarvutamise võimalusi, nii et arvud läksid keeruliseks. Kõndisin kööki. Mul oli käes koogitükk, mida ma sõin. Osa sellest pudenes maha prügikasti kõrvale. Mõtlesin, et prügikasti kõrval on must, ma ei hakka sellisesse kohta kukkunut sööma, vaid viskan ära. Kui olin juba osa pürgikasti visanud, siis panin natuke kooki ka suhu, seejärel viskasin kõik siiski ära.

*
Oli saabunud üleskutse anda üks allkiri. Ma polnud andnud. Nüüd saabus üleskutse anda allkiri vastupidise sisuga kirjale. Esimene kiri oli Eesti põhiseaduse suhtes ülimusliku Euroopa Liidu õigusakti vastuvõtmise vastu, teine selle poolt. Otsustasin, et kui pooltallkirju ka koguma hakatakse, siis annan siiski allkirja vastu. Ja ma ei piirdu allkirja andmisega, vaid saadan üleskutse ka ajaloo arutelu listi edasi. Sinna võib saata, sest see küsimus puudutab ajalugu. Saadan selle kirja võibolla ka eurolisti. Kirjutan, et kui juba pooltallkirju koguma hakatakse, siis ma annan vastuallkirja. Kogume allkirju võidu. See on lubamatu, et mõni õigusakt on põhiseaduse suhtes ülimuslik. Või kui selliseid paragrahve võib siiski olla, siis väga piiratud hulgal.

0 vastukaja: