neljapäev, juuni 21, 2018

Tegevused kätega

Väliseestlased pidasid ühte enda hulgast teistest tähtsamaks, sest tal oli selline amet. See inimene töötas kirjaliku tekstiga. Seda tegin mina. Puudutasin sõrmega järjest ühel paberil tähti ja tegin neist seejärel teist paberit puudutades koopia. Algul läks asi hästi, siis tekkis tõrge, et kopeerimine enam ei õnnestunud. Mõtlesin, et võibolla see tuleb sellest, et selles kohas on esimene paber tahmasem.

*
Läksin ühte väiksesse poodi. Poeruumides tuli vastu teine ostja kahe suure koeraga. Kui mulle koer vastu tuli, siis tardusin paigale ja ootasin, mis edasi saab. Ostja läks koertega poest välja. Peale minu jäi poodi ainult müüja, kes seisis liikumatult leti taga.

*
Pesin ülikooli raamatukogu wc-s seebiga käsi. Seal oli valvur, kes vaatas minu poole. Paistis, et ta arvas, et ma pesen käsi liiga aeglaselt. Ma olin igal pool selle kiirusega pesnud, aga mujal polnud valvurit olnud.

0 vastukaja: